بروز رسانی خرداد ۱۶ام, ۱۳۹۶ ۸:۲۲ قبل از ظهر
هر کسب کاری دارای ی هایی دارد که حاوی اتومبیل آلات، تجهیزات و لوازم طلب هایش از مشتریان است. علاوه بر این ی های سنتی، ی های پنهان زیادی دارید که اقطعا ل دارد تهم اکنون هرگز به بهره برداری از آنها فکر نکرده باشید. دارای ی هایی شبیه دانش موجود در کسب کار، مهارت کارکنان، زمان بیکاری در بخش خدمات، کالاها خارج از رده، حتی کارتن های حمل نقل محصولات ، از عبارت این موارد میباشد.
درآمد,راهنمای کسب درآمد میلیونی,کسب و کار اینترنتی,کسب درآمد اینترنتی,درآمد اینترنتی,کسب درآمد از اینترنت,کسب درآمد,زپو
تمام اینها، دارای ی های ارزشمند ی هستند که می توانند به راحتی به پول نقد تبدیل شوند. این فصل به شما یاری می نماید آنها را بشناسید و کمپانی خود را برای کسب سود از آنها آماده بکنید .
شناسایی ی های پنهان
برای شناسایی دارائی های پنهان، می بایست از دید یک بازاریاب یا فروشنده ، به این امکانات نگاه بکنید ، نه با دید حسابدار. در اینصورت پیدا کردن دارای ی های غیر معمول در کسب و کارتان بسیار زیاد آسان تر خواهد شد. چراکه سرانجام ، بدنبال ی هایی هستید که افراد دیگر با رضایت جهت آنها پول بپردازند. قدم اول این نیست که از خود بپرسید “چه چیزهای ارزشمند ی دارید؟”، بلکه از خود بپرسید “صاحبانبقیه کسب کارها به چه چیزی نیاز دارند؟ آنها به دنبال چه می گردند؟” در حالیکه فهرست زیاد از جوابهای ممکن جهت این سئوال وجود دارد، فکر بکنید که بقیه کسب کارها در صنعت یا شهرتان برای چه چیزی پول خرج می کنند، به ارزیابی چند مورد بپردازیم.
دسترس ی به مشتریان ؟ چنانچه کسب و کارهای دیگر بدنبال دسترس ی به مشتریان شما هستند ، پس دارای ی های پنهان شما، می تواند حاوی این موارد باشد: محیط تبلیغاتی موجود روی کارتن های حمل و نقل، چیزهایی که شما در کیسه های خریدارانتان میگذارید پاکتهای فاکتورها، اتیکت های چسبان و کیفهای دستی برای کالایتان ، فهرست آدرسها، و واگذاری اختیارجهت برگزاری کارگاههای روش ی عصرانه در محل کارتان.
فروش ارزان کالاها یا حراج خدمات دارید؟ در این صورت به لیست دارای یهای پنهان خود، موجودی محصولات خارج از رده در انبار، وقت بیکاری/خواب تسهیلات تولید (زمانیکه شما می توانید کالاهای ارزان تری با استفاده از مواد باقیمانده تولید بکنید )، محصولات عمده ای که می خواهید سفارش دهید، ولی به کسی دیگر نیاز دارید تا مجموع سفارش به تعداد حداقل مورجهان ز برسد، و وقت بیکاری در بخش های مختلف که به شما اجازه می دهد کارمندان را برای ارائه خدمات به کسب و کارهای دیگر اختصاص دهید
از تخصص خوب ی در حرفه خود برخوردار هستید؟ در این صورت می توانید مهارت (و کارکنان) را از طریق خدمات مشورتی، مشاوره ای ، سمینارهای تلفنی کارگاههای روش ی موارد ی مشابه، به درآمد تبدیل بکنید .
آیا تذکر می بکنید که چگونه می توان با اندیشیدن در مورد نیازهای صاحبان کسب و کار، دارای ی های ارزشمند را معین کرد؟ شرکت های دیگر همچنین ممکن است به موارد زیر نیاز داشته باشند.
– امکان تبلیغات کم تعرفه
-چیزی که خودشان نمیتوانند بخرند یا تولید کنند
-کالاها خدمات اضافی که می توانند به مشتریان بفروشند
-کمک برای مذاکره در معلت ات
-یاری برای پیدا کردن کارمندان مناسب
– مصرف ازکارگران پاره زمان در مناسبتهای خاص
-تهیه تبلیغات مطمئن جهت روزنامه های محلی
– آموزش روشهای فروش تاثیر گذار
-دانش اینترنت
-مصرف پاره از امکانات ارسال کالا ، آشپزخانه، اتومبیل آلات کارخانه اتاق کنفرانس یا دفتر کار، ارسال مکرر آگهی ها غیره
اما همه این موارد ، چیزهایی هستند که صاحبان دیگر شرکت ها به آن نیازمندند. اما مصرف کنندگان مشتریان چه چیزهایی میخواهند که شما میتوانید در بین ی های پنهان خود بیابید؟
شخصی که کارها را مدیریت نماید . آیا می توانید پرسنل خدماتی را برای کار های خانگی مصرف کنندگان در صبح یا روزهای تعطیل که کارشان کمتر است به کار گیرید؟ آیا می توانید از روی فهرست تأمین کنندگان دریابید کهبقیه کسب و کارها چه نوع خدماتی ارائه میکنند که شما نمی توانید انجام دهید؟ آیا میتوانید گوشه ای خالی از ساختمانتان را به مرکز واگذاری تبدیل بکنید که آنرا به کمپانی های دیگر اجاره میدهید تا درتعطیلات به سازمان دادن امور مالی مردم ،وضع ظاهری یا شغل آنها بپردازند؟
امکانات بیشتر با نرخ کمتر. می توانید برای محصول مازاد در انبار، خدمات در زمان های رکود، یا اشتراک سالانه مشتریان در صورت پرداخت کامل نرخ اشتراک، تخفیف قائل شوید؟
وقت آزاد بیشتر، فرصت بیشتر با خانواده بودن، وقت تفریح بیشتر. آیا می توانید بخشی از امکانات را به آموزش گاه تبدیل کرده برنامه تفریحی منحصر بفردی را به فروش برسانید؟ آیا می توانید گاهی از کارمندان خود را برای ارائه خدمات به گروه های خانوادگی بکار گیرید؟ می توانید با استفاده از خط محصول فعلی خود، کالاها یا خدمات دیگری جهت تولید کیت سرگرمی بسازید؟
شغلی رضایت بخش. آیا گاهی از مشتریان آرزو دارند آنچه شما انجام می دهید را انجام دهند؟ اگر چنین است، می توانید تجربیات شخصی تان را عرضه بکنید و به این مشتریان کمک کنید کسب و کار را به کمک الگوی کاری شما راه اندازی کنند.
اسفند ۰۲, ۱۳۹۴ دیدگاهها برای موفقیت در کسب و کار بسته هستند
اسفند ۰۲, ۱۳۹۴ دیدگاهها برای ساختار کارکنان فروش بسته هستند
آذر ۰۵, ۱۳۹۴ دیدگاهها برای روش های جمع آوری اطلاعات مشتریان بسته هستند
دیدگاهها برای معرفی طرح توجیهی راه اندازی کلینیک پوست و زیبایی بسته هستند
دیدگاهها برای تکسچر متریال کاراکتر کارتونی(سر دست پا گردن Total Textures) بسته هستند
دیدگاهها برای نرم افزار مطب آسان طب بهترین نرم افزار مدیریت مطب پزشکان بسته هستند
دیدگاهها برای افزایش بازدید و بهبود رتبه الکسا بسته هستند
دیدگاهها برای معرفی طرح توجیهی راه اندازی کلینیک پوست و زیبایی بسته هستند
معرفی طرح توجیهی راه اندازی کلینیک پوست و زیبایی بی شک یکی از مهم ترین بخش زیبایی انسان را پوست لطیف، سالم و...